INWESTYCJA W SALON SIĘ OPŁACA

Nasz klient nie jest branżowym fachowcem, zwykle buduje dom, ma pewne oczekiwania......
To, że powinien "dotknąć" produktu jest to oczywiste, ale dlaczego na siłę próbujemy eksponować wszystkie detale na raz ? Ilość przekrojów, narożników czy próbek zabałagania jedynie przestrzeń,tak że bywa trudno otworzyć czasami okno ekspozycyjne.To wszystko jest owszem - przydatne, ale dlaczego nie schować tego do szafek czy na zaplecze. Czy sprzedawca w salonie samochodowym pokazuje przekrój turbosprężarki albo mierzy grubość klocka hamulcowego, żeby sprzedać daną markę czy model auta? Są tam za to: dobra ekspozycja i komfortowe warunki w ładnie zaaranżowanej przestrzeni. Jeżeli właściciel salonu traktuje okno wyłącznie jako kilka szyb w ramie, ekspozycja rzeczywiście nie jest potrzebna. Jeśli natomiast chce zbudować prawdziwą opowieść o jego zaletach i funkcjonalności, jest to w pełni możliwe wyłącznie przy solidnie zamontowanym produkcie.